Jan Kołatka Jan Kołatka
451
BLOG

Debiut w Salonie

Jan Kołatka Jan Kołatka Polityka Obserwuj notkę 10

Szanowni Państwo!

Przede wszystkim witam wszystkich, którzy zechcieli zwrócić uwagę na moją pierwszą notatkę.

Na wstępie kilka słów wyjaśnienia. Jan Kołatka jest osobą wirtualną, pseudonimem. Niektórzy z Was w rzeczywistości znają mnie inaczej. Drewniane kołatki, w okresie Triduum Paschalnego, w Wielki Czwartek, podczas liturgii zastępują milczące w tym czasie dzwony.

Zastanawiałem się, czy kiedy ustawy usta zamykają, mam prawo milczeć i doszedłem do wniosku, że nie stać mnie na to. Jeżeli dzwonić nie mogę, to przynajmniej pukać będę. 

Tyle na początek. Zapowiadam, że poza tym pierwszym postem, który należy traktować jak ukłon niski i przywitanie tylko, będę publikował wpisy z treścią :)

Pozdrawiam,

Jan Kołatka

 

Drewniane kołatki, w okresie Triduum Paschalnego, w Wielki Czwartek, podczas liturgii zastępują milczące w tym czasie dzwony. (skrót z WIKI)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka